Klantenservice: Bol.com

Heb je bij Proforto een een product besteld via Bol.com? Vind hieronder het antwoord op je vragen.

Bestellingen via bol.com

Ruilen via Bol.com

Op dit moment is het bij Bol.com niet mogelijk om een product te ruilen. Natuurlijk kun je je product wel retourneren en een vervangend product bestellen. Het bedrag van het geretourneerde artikel wordt zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na het aanmelden, gecrediteerd.

Retourneren via Bol.com

Retourneren via Bol.com is in de meeste gevallen gratis en supermakkelijk. Je retourzending start in je Bol.com account: Log in, ga naar je bestelling en meld je artikel retour. Je ziet dan vanzelf hoe je het pakket gratis terugstuurt.

Annuleren via Bol.com

Je kan jouw bestelling annuleren zolang deze nog niet verzonden is. Dit kan je doen in je Bol.com account. Let wel op: we werken razendsnel en het kan dus zijn dat jouw product al verzonden is. In dat geval kan je uiteraard kosteloos retourneren.

Garantie aanvragen en klachten via Bol.com

Wil je een garantieaanvraag of klacht indienen? Neem dan contact op met onze klantenservice, die lossen dit voor je op.

Heb je nog vragen?

Antwoord op je vraag niet gevonden in onze FAQ? Onze specialisten helpen je graag verder! Wij zijn geopend van maandag t/m donderdag van 09:00 tot 22:00, vrijdag van 09:00 tot 17.30 en op zaterdag van 10:00 tot 17:00. Op zondag zijn wij gesloten.


Of bel ons op 03 303 78 28. Telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17.30.