chat

Bezorgen

Je vindt hier antwoord op al je vragen over de bezorging. Ook de status van je lopende bestelling bekijk je hier.

Verzending en levering

Wat is de status van mijn bestelling?

Bekijk eenvoudig de status van je bestelling via Mijn Proforto. In je orderbevestiging vind je onder het kopje ‘levering’ één of meerdere leverdata voor je bestelling.

Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je van ons een mailtje met daarin de track & trace code waarmee je het pakket kunt volgen.

Heb je een verzendbevestiging ontvangen, maar klopt je track & trace code niet? Deze werkt vaak pas op de dag van aflevering. Werkt je code dan nog steeds niet? Neem dan contact op met met onze klantenservice.

Wat is de voorraadstatus van een product?
Op elke productpagina geven we aan wat de levertijd van het product is. Een groot deel van de producten kunnen we direct uit eigen voorraad leveren. Daarvoor geldt: voor 23uur besteld, morgen in huis.

Sommigen producten hebben een levertijd van enkele werkdagen. Deze wordt op de productpagina getoond.

Wat zijn de verzendkosten?
  • Bij bestellingen vanaf €50,- €60,50 profiteer je van gratis verzending.
  • Bij bestellingen onder de €50,- €60,50 betaal je €6,95 €8,41 verzendkosten.
Welke verzendopties zijn er?

Wij versturen alle bestellingen via PostNL.

Hoe kan ik de status van de bezorging volgen?

Voor de actuele status van jouw bestelling, check de PostNL App of Track & Trace code van je bestelling.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?
Wanneer je niet thuis bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, wordt de bestelling bij de buren of bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt geleverd.

oor de actuele status van jouw bestelling, check de PostNL App of track & trace code van je bestelling.

Kan ik mijn bestelling ook laten bezorgen bij een ophaalpunt?
Je kunt je bestelling laten afleveren bij een van de ophaalpunt. Tijdens het afrekenen van je bestelling kun je kiezen voor de verzendmethode: ‘kies een ophaalpunt’.

Mijn bestelling is incompleet, wat nu?

Wanneer je bij ons meerdere producten hebt besteld, kan het zijn dat we deze in meerdere zendingen naar je opsturen. Check eerst in je e-mail of op de pakbon of de rest van je bestelling nog moet komen via een andere zending.

Is dit niet het geval? Geen zorgen, neem contact op met onze klantenservice. Dan zorgen we dat het product alsnog naar je toekomt.


Heb je nog vragen?

Antwoord op je vraag niet gevonden in ons help center? Onze specialisten helpen je graag verder! Wij zijn geopend van maandag t/m donderdag van 09:00 tot 22:00, vrijdag van 09:00 tot 17.30 en op zaterdag van 10:00 tot 17:00. Op zondag zijn wij gesloten.

Chat met ons

Antwoord binnen één minuut

Start chat >

WhatsApp met ons

Antwoord binnen één minuut

Start WhatsApp >

Stuur een mail

Antwoord binnen twee werkdagen

Stuur mail >
Of bel ons op 03 303 78 28 . Telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17.30.