Klantenservice

Retourneren
Bestellen
Betalen
Bezorgen
Garantie
Maattabellen
Bedrukken / Borduren
Offerte aanvragen
AVG en Privacy

Contactinformatie

Bel 03 303 78 28
Ma-vr 08:00 tot 22:00
Za 10:00 tot 17:00
Start de chatfunctie
Ma-vr 08:00 tot 22:00
Za 10:00 tot 17:00
Stuur een e-mail
klantenservice@
proforto.be

Alle contactinformatie

Bezorgen

Je vindt hier antwoord op al je vragen over de bezorging. Ook de status van je lopende bestelling bekijk je hier.

Verzending en levering

Wat is de status van mijn bestelling?
Bekijk eenvoudig de status van je bestelling via Mijn Proforto.

In je orderbevestiging vind je onder het kopje ‘levering’ één of meerdere leverdata voor je bestelling. Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je van ons een mailtje met daarin de track & trace code waarmee je het pakket kunt volgen.

Heb je een verzendbevestiging ontvangen, maar klopt je track & trace code niet? Deze werkt vaak pas op de dag van aflevering. Werkt je code dan nog steeds niet? Neem dan contact op met met onze klantenservice.

Wat is de voorraadstatus van een product?
Op elke productpagina geven we aan of het product op voorraad is. Hierbij wordt ook de verwachte levertijd getoond. Sommige producten hebben we niet zelf op voorraad, maar kunnen dan alsnog verstuurd worden.

Is een product onverhoopt niet op voorraad dan ontvang je automatisch een mail met de verwachte leverdatum.

Wat zijn de verzendkosten?
Verzendkosten Nederland
  • Bij bestellingen vanaf €50,- €60,50 profiteer je van gratis verzending.
  • Bij bestellingen vanaf €35,- en tot €50,- €42,35 en tot €60,50 betaal je €3,95 €4,78 verzendkosten.
  • Bij bestellingen onder de €35,- €42,35 betaal je €5,95 €7,20 verzendkosten.

Verzendkosten België
  • Bij bestellingen vanaf €50,- €60,50 profiteer je van gratis verzending.
  • Bij bestellingen vanaf €35,- en tot €50,- €42,35 en tot €60,50 betaal je €4,95 €5,99 verzendkosten.
  • Bij bestellingen onder de €35,- €42,35 betaal je €6,95 €8,41 verzendkosten.
Verzendopties
Wij versturen de bestellingen van onze klanten via PostNL. Ze leveren van maandag t/m zaterdag.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?
Wanneer je niet thuis bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan wordt de bestelling bij de buren of bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt geleverd.

PostNL doet in dit geval een notificatie in de brievenbus, zodat je de bestelling zelf kunt ophalen.

Kan ik mijn bestelling ook laten bezorgen bij een afhaalpunt?
Je kunt je bestelling laten afleveren bij een van de +3.000 afhaalpunten in Nederland. Geef tijdens het afrekenen aan dat je de bestelling bij een afhaalpunt wilt laten bezorgen.

Voor België is dit vooralsnog niet mogelijk.

Mijn bestelling is incompleet, wat nu?
Wanneer je bij ons meerdere producten hebt besteld, kan het zijn dat we deze in meerdere zendingen naar je opsturen. Check eerst in je e-mail of op de pakbon of de rest van je bestelling nog moet komen via een andere zending.

Is dit niet het geval? Geen zorgen, neem contact op met onze klantenservice. Dan zorgen we dat het product alsnog naar je toekomt.