Klantenservice

Retourneren
Bestellen
Betalen
Bezorgen
Garantie
Maattabellen
Bedrukken / Borduren
Offerte aanvragen
AVG en Privacy

Contactinformatie

Bel 03 303 78 28
Ma-vr 08:00 tot 22:00
Za 10:00 tot 17:00
Start de chatfunctie
Ma-vr 08:00 tot 22:00
Za 10:00 tot 17:00
Stuur een e-mail
klantenservice@
proforto.be

Alle contactinformatie

Klantenservice

Op deze pagina vind je alle antwoorden op je vragen. De contactgegevens van Proforto vind je op de contactpagina.

Top 5 meest gestelde vragen

1: Wat is de actuele status van mijn levering?
Nadat je de bestelling hebt geplaatst ontvang je een orderbevestiging per mail. In deze mail vind je onder het kopje 'Je levering' een of meerdere leverdata voor je bestelling. Als een pakket ons magazijn verlaten heeft ontvang je een mail met daarin de track & trace link. Hiermee kun je het pakket tot op de voet volgen. Heb je dit mailtje niet gehad? Neem contact op met onze klantenservice, dan vertellen zij je alles over de status van je levering.
2: Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Bij Proforto kun je een ongedragen product binnen 100 dagen na ontvangst gratis retourneren.

Retour aanmelden

Nederland
Een retour meld je gemakkelijk aan via onze retourpagina. Je ontvangt van ons een gratis retourlabel om uit te printen. Verpak je retour in een stevige doos of in de verzendzak en plak het retourlabel hierop. Daarna kun je de retourzending inleveren bij een PostNL punt bij jou in de buurt.

België
Een retour meld je gemakkelijk aan via deze retourpagina. Na het aanmelden van je retour lever je het pakket in bij een USP punt met de vermelding: retourzending voor Proforto. Je ontvangt géén retourlabel.

Let op: verpak het product altijd in een extra verpakking. Plak het retourlabel dus niet direct op de productverpakking.

Je kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat je van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.
3: Waar kan ik mijn factuur vinden?
De factuur van je bestelling wordt aangemaakt nadat wij de betaling hebben ontvangen. Je ontvangt deze automatisch per mail. Je vindt de factuur tevens bij je bestelling binnen de ‘Mijn Proforto’ omgeving.
4: Kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt annuleren als je bestelling nog niet is verzonden. Neem contact op met onze klantenservice. Zij kunnen de bestelling voor je annuleren.

Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m weigeren aan de deur of kosteloos retourneren via het online retourformulier.
5: Wat is mijn retourstatus?

Je kunt de status van jouw retour checken via de Track & Trace van jouw retourzending. Na ontvangst in ons warehouse, wordt jouw retour binnen 5 werkdagen verwerkt. Hier ontvang je een mail over.

Na verwerking van de retourzending, ontvang je de terugbetaling binnen 5 werkdagen terug op dezelfde manier als de betaling is gedaan.



Alle vragen en antwoorden