chat

Klantenservice

Op deze pagina vind je alle antwoorden op je vragen. De contactgegevens van Proforto vind je op de contactpagina.

Top 5 meest gestelde vragen

Wat is de status van mijn bestelling?

Bekijk eenvoudig de status van je bestelling via Mijn Proforto. In je orderbevestiging vind je onder het kopje ‘levering’ één of meerdere leverdata voor je bestelling.

Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je van ons een mailtje met daarin de track & trace code waarmee je het pakket kunt volgen.

Heb je een verzendbevestiging ontvangen, maar klopt je track & trace code niet? Deze werkt vaak pas op de dag van aflevering. Werkt je code dan nog steeds niet? Neem dan contact op met met onze klantenservice.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Bij Proforto kun je een product binnen 100 dagen na ontvangst gratis retourneren. Een retour meld je gemakkelijk aan via onze retourpagina. Volg de instructies op de pagina of volg de stappen via het bijgestuurde retourformulier. Je ontvangt van ons een gratis retourlabel. Verpak je retour in een stevige doos of in de verzendzak en plak het retourlabel hierop. Daarna kun je de retourzending inleveren bij een PostNL punt bij jou in de buurt.

Let op: verpak het product altijd in een extra verpakking. Plak het retourlabel dus niet direct op de productverpakking.

Je kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat je van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Je ontvangt de factuur altijd per mail als bijlage van je orderbevestiging. Je kunt facturen ook downloaden in je besteloverzicht in Mijn Proforto.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt annuleren als de bestelling nog niet is verzonden. Je kunt hier een aanvraag doen doen om jouw bestelling te annuleren. Onze klantenservice gaat dan meteen voor jou kijken of we de bestelling nog kunnen annuleren. Onze klantenservice neemt hierover contact met je op.

Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m weigeren aan de deur of kosteloos retourneren via het online retourformulier.
Wat is mijn retourstatus?

Je kunt de status van jouw retour checken via de Track & Trace van jouw retourzending. Na ontvangst in ons warehouse, wordt jouw retour binnen 5 werkdagen verwerkt. Hier ontvang je een mail over.

Na verwerking van de retourzending, ontvang je de terugbetaling binnen 5 werkdagen terug op dezelfde manier als de betaling is gedaan.



Alle vragen en antwoorden



Heb je nog vragen?

Antwoord op je vraag niet gevonden in ons help center? Onze specialisten helpen je graag verder! Wij zijn geopend van maandag t/m donderdag van 09:00 tot 22:00, vrijdag van 09:00 tot 17.30 en op zaterdag van 10:00 tot 17:00. Op zondag zijn wij gesloten.

Chat met ons

Antwoord binnen één minuut

Start chat >

WhatsApp met ons

Antwoord binnen één minuut

Start WhatsApp >

Stuur een mail

Antwoord binnen twee werkdagen

Stuur mail >
Of bel ons op 03 303 78 28 . Telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17.30.