klantenservice-afbeelding

Klantenservice

Op deze pagina vind je alle antwoorden op je vragen. De contactgegevens van Proforto vind je op de contactpagina.


Meestgestelde vragen


Wat is de status van mijn bestelling?

Bekijk eenvoudig de status van je bestelling via Mijn Proforto. In je orderbevestiging vind je onder het kopje ‘levering’ één of meerdere leverdata voor je bestelling.

Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je van ons een mailtje met daarin de Track & Trace code waarmee je het pakket kunt volgen.

Heb je een verzendbevestiging ontvangen, maar klopt je track & trace code niet? Dit werkt vaak pas op de dag van aflevering. Werkt je code dan nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Bij Proforto hanteren we een retourtermijn van 100 dagen. Je mag de producten thuis voelen, passen en bekijken zoals in een fysieke winkel, maar retourneer en verpak ze vervolgens netjes zoals je ze hebt ontvangen.

Stappenplan
  • Meld je reotur aan via onze retourpagina.
  • Maak je retour gereed voorverzending. Verpak het product altijd in een extra verpakking. Plak het retourlabel dus niet direct op de productverpakking.
  • Je kunt je retour versturen via USP (onder vermelding van Proforto DC).

    Let op: zonder aanmelding van de retour kunnen wij deze niet verwerken. Retourneren is gratis wanneer je ná aanmelding gebruik maakt van verzending via een officieel UPS-verzendpunt. Mocht je de producten op eigen initiatief willen terugsturen is dit voor eigen rekening.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Je ontvangt de factuur altijd per mail. Je kunt facturen ook downloaden in je besteloverzicht in Mijn Proforto.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt annuleren als de bestelling nog niet is verzonden. Je kunt je bestelling zelf annuleren in je Mijn Proforto. Ga naar de bestelling die je wilt annuleren en selecteer de producten. Klik daarna op bevestigen. Je ontvangt per mail een bevestiging van de annulering. Staat de optie er niet bij om je bestelling te annuleren? Dan is je bestelling al in behandeling genomen en is dit niet meer mogelijk.

Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m weigeren aan de deur of kosteloos retourneren via het onze retourpagina.

Wat is mijn retourstatus?

Je kunt de status van jouw retour checken via de Track & Trace van jouw retourzending. Na ontvangst in ons magazijn, wordt jouw retour binnen 5 werkdagen verwerkt. Hier ontvang je een mail over.

Nadat wij je retourzending hebben ontvangen en deze akkoord bevonden is betalen wij je binnen 5 werkdagen terug met dezelfde betaalmethode die je tijdens het plaatsen van de bestelling hebt gebruikt.

Alle vragen en antwoorden

Heb je nog vragen?

Antwoord op je vraag niet gevonden in onze FAQ? Onze specialisten helpen je graag verder! Wij zijn geopend van maandag t/m donderdag van 09:00 tot 22:00, vrijdag van 09:00 tot 17.30 en op zaterdag van 10:00 tot 17:00. Op zondag zijn wij gesloten.


Of bel ons op 03 303 78 28. Telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17.30.