Wij bieden de onderstaande betaalmogelijkheden aan:
Achteraf betalen is mogelijk bij bestellingen tot €800,- (excl. BTW)€800,-€968,- (particulier) of €2500,- (excl. BTW)€2500,-€3025,- (zakelijk).
Wij werken hierin samen met Billink. Als je kiest voor achteraf betalen, worden er €1,99 transactiekosten gerekend. Billink verzorgd hierin het volledige proces. Billink verstuurd de factuur met betaalspecificaties een aantal dagen na het versturen van de bestelling pet e-mail naar je toe. Deze dient binnen twee weken na ontvangst van de bestelling te worden voldaan aan Billink. Er kan niet in termijnen worden betaald.
Kies je voor Billink (achteraf betalen), dan kun je niet leveren op een PostNL punt.
Ontvang je een foutmelding wanneer je kiest voor achteraf betalen? Neem dan contact op met Billink via 010 - 41 414 73
Je kunt een bestelling betalen via een bankoverschrijving. Kies tijdens het afrekenen voor de betaalmethode ‘Bankoverschrijving’. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je per mail de betaalinstructies.
Wij verwerken je bestelling, zodra wij het orderbedrag hebben ontvangen.
Voor creditcardbetalingen geldt een maximum van €4135,- (excl. BTW)€4135,-€5000,-. Als een bestelling boven dit bedrag komt dan verdwijnt de betaalmethode creditcard.
Wij geven zelf geen cadeaubonnen uit en het is ook niet mogelijk om met cadeaubonnen te betalen.
Achteraf betalen via Billink is mogelijk bij bestellingen tot €800,- (excl. BTW)€800,-€968,- (particulier) of €2500,- (excl. BTW)€2500,-€3025,- (zakelijk).
Ontvang je een foutmelding wanneer je kiest voor achteraf betalen? Neem dan contact op met Billink via 010 - 41 414 73
Je ontvangt een orderbevestiging wanneer jouw bestelling goed is ontvangen én betaald. In de onderstaande situaties ontvang je de orderbevestiging op een later moment, zoals:
Is er geen geld afgeschreven? Dan is betaling niet gelukt, Je kan je bestelling dan opnieuw plaatsen.
Je ontvangt de factuur altijd per mail als bijlage van je orderbevestiging. Je kunt facturen ook downloaden in je besteloverzicht in Mijn Proforto.
Je ontvangt de factuur altijd als bijlage van je orderbevestiging. Je kunt facturen ook downloaden in je besteloverzicht in Mijn Proforto.
Na ontvangst van de retourzending, verwerken wij deze binnen 5 werkdagen. Na verwerking van de retourzending, ontvang je de terugbetaling binnen 5 werkdagen terug op dezelfde manier als de betaling is gedaan.
Heb je voor achteraf betalen gekozen? Dan wordt de terugbetaling verrekend met de nog openstaande factuur. Hier ontvang je een aparte mail over.Is dit niet van toepassing op jouw bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Antwoord op je vraag niet gevonden in ons help center? Onze specialisten helpen je graag verder! Wij zijn geopend van maandag t/m donderdag van 09:00 tot 22:00, vrijdag van 09:00 tot 17.30 en op zaterdag van 10:00 tot 17:00. Op zondag zijn wij gesloten.