Klantenservice

Retourneren
Bestellen
Betalen
Bezorgen
Garantie
Maattabellen
Bedrukken / Borduren
Offerte aanvragen
AVG en Privacy

Contactinformatie

Bel 03 303 78 28
Ma-vr 08:00 tot 22:00
Za 10:00 tot 17:00
Start de chatfunctie
Ma-vr 08:00 tot 22:00
Za 10:00 tot 17:00
Stuur een e-mail
klantenservice@
proforto.be

Alle contactinformatie

Betalen

Betaalmogelijkheden

Op welke manieren kan ik betalen?

Wij bieden de onderstaande betaalmogelijkheden aan:

  • iDeal
  • Paypal
  • Creditcard
  • Bancontact / Mister Cash
  • Bankoverschrijving
  • Achteraf betalen via Billink
Kan ik ook achteraf betalen?

Achteraf betalen betalen is mogelijk bij bestellingen tot €800,- (excl. BTW)€800,-€968,- (particulier) of €2500,- (excl. BTW)€2500,-€3025,- (zakelijk).

Wij werken hierin samen met Billink. Wij brengen hiervoor geen extra kosten in rekening. Billink verzorgd hierin het volledige proces. Billink verstuurd de factuur met betaalspecificaties een aantal dagen na het versturen van de bestelling pet e-mail naar je toe. Deze dient binnen twee weken na ontvangst van de bestelling te worden voldaan aan Billink. Er kan niet in termijnen worden betaald.

Ontvang je een foutmelding wanneer je kiest voor achteraf betalen? Neem dan contact op met Billink via 010 - 41 414 73

Kan ik ook betalen via bankoverschrijving?

Je kunt een bestelling betalen via een bankoverschrijving. Kies tijdens het afrekenen voor de betaalmethode ‘Bankoverschrijving’. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je per mail de betaalinstructies.

Wij verwerken je bestelling, zodra wij het orderbedrag hebben ontvangen.


Betaling mislukt of geweigerd

Achteraf betalen wordt geweigerd. Wat nu?
    Achteraf betalen is bij ons mogelijk door middel van Billink. Bij Proforto is dit mogelijk bij bestellingen tot €800,- (excl. BTW)€800,-€968,- (particulier) of €2500,- (excl. BTW)€2500,-€3025,- (zakelijk)

    Ontvang je een foutmelding wanneer je kiest voor achteraf betalen? Dan kan je het beste contact opnemen met Billink via 010 - 41 414 73

Waarom heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen?
Controleer eerst of het bedrag daadwerkelijk van je rekening is afgeschreven. Als het bedrag is afgeschreven, dan is jouw bestelling goed doorgekomen.

  • Check je spambox, soms komt je orderbevestiging daar binnen;
  • Heb je na 1 uur nog geen orderbevestiging ontvangen? Je bent het snelst geholpen door contact op te nemen met onze klantenservice. Wij sturen je dan de orderbevestiging;
  • Heb je gekozen voor handmatige bankoverschrijving? Het kan 2 tot 4 werkdagen duren voordat het bedrag op onze rekening staat. Daarna ontvang je een orderbevestiging;
  • Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan je bestelling dan opnieuw plaatsen.

  • Facturen

    Waar kan ik mijn factuur vinden?
    Je ontvangt de factuur altijd per mail als bijlage van je orderbevestiging. Je kunt facturen ook downloaden in je besteloverzicht in Mijn Proforto.
    Wat als ik mijn factuur nog niet heb ontvangen?
    Je ontvangt de factuur altijd als bijlage van je orderbevestiging. Tip: Controleer je spambox. Je kunt facturen ook downloaden in je besteloverzicht in Mijn Proforto. Neem contact op met onze klantenservice als je bestelling hier niet tussen staat.
    Wat als mijn factuur niet klopt?
    Neem contact op met onze klantenservice met jouw ordernummer en de gewenste aanpassingen.

    Terugbetalen

    Wanneer kan ik de terugbetaling van mijn retour verwachten?

    Na ontvangst van de retourzending, verwerken wij deze binnen 5 werkdagen. Na verwerking van de retourzending, ontvang je de terugbetaling binnen 5 werkdagen terug op dezelfde manier als de betaling is gedaan.

    Heb je voor achteraf betalen gekozen? Dan wordt de terugbetaling verrekend met de nog openstaande factuur. Hier ontvang je een aparte mail over.

    Het bedrag van mijn terugbetaling klopt niet. Wat nu?
    Komt het orderbedrag na verrekening onder de €50,-€60,50? Dan verrekenen wij de verzendkosten met het terugbetalen bedrag.

    Is dit niet van toepassing op jouw bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice.