klantenservice-afbeelding

Betalen

Hier vind je antwoord op al je vragen rondom betaalmogelijkheden, achteraf betalen of over je factuur.

Betalen


Op welke manieren kan ik betalen?

Wij bieden de onderstaande betaalmogelijkheden aan:

  • iDeal
  • Paypal
  • Creditcard
  • Bancontact / Mister Cash
  • Bankoverschrijving
  • Achteraf betalen via Billink
Kan ik ook achteraf betalen?

Achteraf betalen via Billink is mogelijk bij bestellingen tot €800,- excl BTW (particulier)€968,- incl. BTW(particulier) of €2500,- excl BTW€3025,- (zakelijk).

Wij werken hierin samen met Billink. Als je kiest voor achteraf betalen, worden er €1,99 transactiekosten gerekend (voor zakelijke klanten). Billink verzorgt hierin het volledige proces. Billink stuurt de factuur met betaalspecificaties een aantal dagen na het versturen van de bestelling per e-mail naar je toe. Deze dient binnen twee weken na ontvangst van de bestelling te worden voldaan aan Billink. Er kan niet in termijnen worden betaald.

Kies je voor Billink (achteraf betalen), dan kun je niet leveren op een PostNL punt.

Ontvang je een foutmelding wanneer je kiest voor achteraf betalen? Neem dan contact op met Billink via 010 - 41 414 73

Kan ik ook met cadeaubonnen betalen?

Wij geven zelf geen cadeaubonnen uit en het is ook niet mogelijk om met cadeaubonnen te betalen.

Betaling mislukt of geweigerd


Achteraf betalen wordt geweigerd. Wat nu?

Achteraf betalen via Billink is mogelijk bij bestellingen tot €800,- excl BTW (particulier)€968,- incl. BTW(particulier) of €2500,- excl BTW€3025,- (zakelijk).

Ontvang je een foutmelding wanneer je kiest voor achteraf betalen? Neem dan contact op met Billink via 010 - 41 414 73

Waarom heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen?

Je ontvangt een orderbevestiging wanneer jouw bestelling goed is ontvangen én betaald. In de onderstaande situaties ontvang je de orderbevestiging op een later moment, zoals:

  • Bankoverschrijving: zodra wij het orderbedrag hebben ontvangen, ontvang je een orderbevestiging.

Is er geen geld afgeschreven? Dan is betaling niet gelukt, Je kan je bestelling dan opnieuw plaatsen.

Waarom kan ik niet kiezen voor creditcard?

Voor creditcardbetalingen geldt een maximum van €4135,- excl BTW. Als een bestelling boven dit bedrag komt dan verdwijnt de betaalmethode creditcard.

Facturen


Waar kan ik mijn factuur vinden?

Je ontvangt de factuur altijd per mail. Je kunt facturen ook downloaden in je besteloverzicht in Mijn Proforto.

Wat als mijn factuur niet klopt?
Neem contact op met onze klantenservice met jouw ordernummer en de gewenste aanpassingen.

Terugbetalen


Wanneer kan ik de terugbetaling van mijn retour verwachten?

Nadat wij je retourzending hebben ontvangen en deze akkoord bevonden is betalen wij je binnen één werkdag terug met dezelfde betaalmethode die je tijdens het plaatsen van de bestelling hebt gebruikt.

Heb je voor achteraf betalen gekozen? Dan wordt de terugbetaling verrekend met de nog openstaande factuur. Hier ontvang je een aparte mail over.

Het bedrag van mijn terugbetaling klopt niet. Wat nu?

Komt het orderbedrag na verrekening onder de €75,-€90,75? Dan verrekenen wij de verzendkosten met het terugbetalen bedrag.

Is dit niet van toepassing op jouw bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Heb je nog vragen?

Antwoord op je vraag niet gevonden in onze FAQ? Onze specialisten helpen je graag verder! Wij zijn geopend van maandag t/m donderdag van 09:00 tot 22:00, vrijdag van 09:00 tot 17.30 en op zaterdag van 10:00 tot 17:00. Op zondag zijn wij gesloten.


Of bel ons op 03 303 78 28. Telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17.30.